sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

Leirillä aion...

Nyt ollaan matkalla leirille. Mun piti kirjoittaa valmiiksi parikin postausta, mutta tekemistä olikin enemmän kuin olin ajatellut. Joten ainakin tämä postaus on taattua puhelin laatua. Matkaa on päälle parisen tuntia niin tässä kerkeää vaikka mitä tehdä. Kuvat on ottanut Senja. Ja ne on hienosti muokkaamattomia, koska puhelimella en saa niille mitään järkevää tehtyä :D mutta nyt mennään itse asiaan. Eli ideana että alla on pari kohtaa, mitkä olisi tarkoitus tehdä tai olla tekemättä leirillä. Sitten leirin jälkeen voin katsoa että mitkä toteutui ja mitkä ei.


1. Leirillä aion heittäytyä. Monesti jätän monia asioita tekemättä, koska "en mä kehtaa" tai jotain muuta vastaavaa. Nyt aion ylittää itseni tässä asiassa ja yrittää edes vähän paremmin heittäytyä mitä normaalisti.

2. Aion mennä uimaan. Tämä oli suunnitelmana aikaisemmin jo, mutta välttämättä tämä ei toteudu koska ihanat esteet tulivatkin tielle.. noh, katsotaan leirin loppupuolella asiaa uudestaan. Mutta siis olen niin uima-allas ihminen, eli ilmeisesti mutapohjaisessa vedessä uinti olisi taas itseni ylittämistä. Ja jos vedessä sattuu olemaan kaloja sillain että ne näkee, niin mua ei kyllä saa lähellekään!


3. Aion olla avoimin mielin. Tää on mulle välillä hankalaa. Esimerkiksi uusien hevosten kanssa jos olen kuullut "kauhutarinoita" tai nähnyt miten kamalasti joku menee, omaksun nopeasti asenteen että nyt menee päin mettää. Vaikkei olisi edes hevosen selkään vielä päästy.

4. Aion jättää stressaamisen väliin. Tämäkin on mulle ominainen piirre, aikaisemmin stressasin aina ja kaikkea. Nyt on vähän helpottanut, mutta leirillä voisin vaan yrittää nauttia hevosista ja kivasta seurasta. Jätetään se stressaaminen koulun alkuun :D


5. En halua pelätä hyppäämistä. Olen hypännyt niin vähän ja nyt vain yhdellä hevosella johon uskallan luottaa. Nyt pitäisi hypätä vierailla hevosilla, joihin ei tietenkään ole se luotto ihan sama. Ennen Niilolla hyppäämistä mulla oli taipumusta jännittää ja pelätä aivan kamalasti hyppyjä.

6. Aion tutustua muihinkin. Vaikka mulla on se kaveri siellä, niin sen ei tarvitse automaattisesti tarkoittaa että ei tarvitse muihin tutustua. Äkkiä vaan käy sillain, että kun menee kaveriporukalla leirille niin ollaan vain siinä omassa porukassa.


7. Aion mennä ilman satulaa. Tätä(kin) olen aina vähän pelännyt. Nyt pikkuhiljaa tämäkin on helpottanut, koska mm oma tasapaino on parantunut. Ja uskallan paremmin siellä selässäkin tehdä asioita. Joskus en uskaltanut laukata ilman että pidän kauhukahvasta kiinni. Noh, nykyään tykkäisin päästellä pellolla minkä jaloista päästään. Ja laukassa temmon säätely on yksi mun lempitehtävistä.

8. Aion pitää hauskaa ja ottaa paljon kuvia! Yleensä kyllä on hauskaa, mutta nyt tarkoitus pitää kunnolla hauskaa. Ja kameraa yritän pitää koko ajan käden ulottuvilla. Monesti se jää leireillä laukkuun ja kuvia tulee napattua ehkä joku kymmenen. Nyt on tilaisuus korjata tämä asia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti