tiistai 6. syyskuuta 2016

Ponilaakson possuWORMulat part. 2

Nyt vihdoin tulee leiripostaus osa kaksi, joka vähän jäi. Tämä on nyt enempi kuvapainoitteinen, ja kuvissakin painotus on hyvin paljon Sepossa. Menin sillä kuitenkin kaikki estetunnit ja niiltä on eniten kuvia. Kuvissa mulla on aivan hirveitä ilmeitä tai asentoja, hevoset menee miten sattuu, mutta ei anneta sen häiritä ;)



Ilman satulaa tunnilla oltiin Senjan kanssa pari, ei mennyt meidän leikit ihan putkeen :D meillä oli vielä haasteena että piti mahtua molempien hevosten kanssa puomien välistä. Hypyistä mulla olisi kyllä kuvia, mutta niissä on aivan järkyttävät ilmeet. Hyppääminen ilman satulaa oli todella kivaa ja mentiin kuitenkin muutakin kuin aivan minimini esteitä.



Kankitunnilla mulla oli ratsuna Kati, jota en meinannut saada liikkumaan ollenkaan. Siihen että poni ei liiku, lisätään vielä kanget ja kannukset, joita kumpiakaan en ole aikaisemmin käyttänyt. Noh, ainakin Katin kanssa oli hyvä harjoitella kannuksien kanssa, kun se ei hirveästi edes niihin reagoinut. Tehtiin avoja ja sulkuja, välillä me meinattiin jämähtää paikoilleen. Mulla menee ne aina sekasin ja varsinkin toinen näistä on mulle todella hankala.




Tavallisella koulutunnilla menin Misterillä aka Jääkaapilla. Senja mua jonkin verran pelotteli, mutta Mister oli oikein kiva. Mulla ei kyllä oo yhtään muistikuvaa mitä tunnilla tehtiin, mutta ihan hyvin muistaakseni sujui ja tunnin jälkeen olin tyytyväinen. Maastosta ei tietenkään ole kuvia, mutta silloin mut pistettiin pienen Ballen selkään. Sillä oli maastossa hauska mennä, varsinkin kun laukassa vähän mentiin kovaa. Pieni askel tuotti mulle vähän ongelmia ravissa sekä laukassa, oli jotenkin hankala keventää ja istua.


Istuntatunnilla mulla oli tosiaan Ruttu, joka ei ollut ihan mun hevonen. Kyllähän sillä nyt meni ja kyllä voisin mennä uudestaankin. Istuntatunnilla tajusin jotain asioita mun istunnasta ja kyllähän sitä välillä huomasi että istuu paljon paremmin mitä välillä.




 Nämä kolme ekaa kuvaa estekuvaa ovat erikoisestetunnilta. Sepon kanssa oli kiva hypätä, kun ei paljoo mietitty että mennäänkö erikoisemmista esteistä yli. Meillä oli trippeliä, vesiestettä, kapea este, sitten tuo "puskaeste", muuri ja olikohan vielä jotain. Seppo kuitenkin hyppäsi varmasti ja sain itse edelleen keskittyä siellä selässä olemiseen.




Nämä loput estekuvat on sitten joko normi estetunnilta, rataharjotuksista tai itse leirikisoista. Hyppääminen oli oikeasti kivaa ja tykästyin siihen vielä enemmän. Toki olen aina vähän liian pystyssä esteillä ja oma ajoitus ei aina ollut ihan kohdillaan, mutta hyvin selvittiin. Leirikisoja jännitin jonkun verran, mutta kun pääsi verkkaamaan niin helpottui. Ajattelin jo, että jos selvitään rata hengissä ja muistan ylipäätään radan, olen tyytyväinen.

Mutta mitä vielä! Me tultiin Sepon kanssa kolmansiksi ja oltiin ainoa meidän verkkaryhmästä joka veti tuplanollat. Vain kolme veti tuplanollat ja me nyt sitten oltiin se hitain ratsukko. Mulle kuittailtiinkin siitä, kuinka kouluratsastaja tuli ja veti kolmanneksi. Lasken kyllä itseni edelleenkin kouluratsastajaksi, mutta hyppääminen ei ole enää niin kammottava ajatus kuin joskus aikaisemmin.




Tässä nyt oli vähän kiteytettynä leiriviikkoa :)

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia! Sun ilmeet on kyllä niin hauskoja (puhutaanpas sitten niistä omistani...), :)

    Pörheää Menoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ilmeet on aivan kamalia ja harkitsin jo lätkäseväni jotkut hymynaamat naaman päälle :D en tiiä miten sitä onnistuu aina näyttämään joltain apinalta siellä selässä

      Poista